Goed geland in Ghana - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Sintermeertencollege - WaarBenJij.nu Goed geland in Ghana - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Sintermeertencollege - WaarBenJij.nu

Goed geland in Ghana

Blijf op de hoogte en volg Sintermeertencollege

04 Juli 2014 | Nederland, Heerlen

"De treinreis was spannend, maar we zijn uiteindelijk op tijd op Schiphol aangekomen. We zijn in Ghama goed geland na een prima verlopen vlucht. We staan n u voor de douane....."
Dit waren de woorden van Jos van Essen met wie ik net telefonisch contact heb gehad. We kunnen dus allemaal gerust gaan slapen. Jos zal proberen zelf bij aankomst in het Pink Hostel (in Accra) nog een verslag te plaatsen.
Groet, Fer (vader Pleun)

• 04 Juli 2014 - 23:10

Sandra Van Graven-Rugl:

Hartstikke bedankt voor de update! Nu kunnen we inderdaad met een gerust hart gaan slapen :) .

• 04 Juli 2014 - 23:48

Liliane Voncken:

Niet alleen wij kunnen lekker gaan slapen maar ik denk alle reizigers ook, na deze lange tocht.
    Slaap lekker in een vreemde omgeving en een nieuw land.
    En .... morgen weer fris op om de eerste dag in Ghana te beleven.
    Denken jullie eraan om volop te genieten?

En Susan, Frank had je net te laat nog een berichtje gestuurd, vanmorgen om 9.17u. De goede reis heb je al gehad. Doei.

• 05 Juli 2014 - 00:14

Fred En Debbie:

Fijn dat we via de update van Fer zo goed op de hoogte gehouden worden! Spannende treinreis dus...tja...een vrachtwagen op het spoor, dat moest nu net gebeuren op de dag dat jullie naar Ghana vertrokken .Gelukkig dat jullie vlucht in ieder geval prima verlopen is! Slaap lekker allemaal, dat gaan wij nu ook doen :)

• 05 Juli 2014 - 00:29

Paul En Lia:

Fijn dat alles goed gegaan is ,bedankt voor de update ,trusten aan iedereen hier en in Ghana.

• 05 Juli 2014 - 02:10

Noelle Denie:

welterusten lieve schatten ik ben trots op jullie hopelijk slapen jullie lekker na al die spannende indrukken en morgen een leuke dag toegewenst in afwachting op een nieuwe blog tot morgen grt noelle

• 05 Juli 2014 - 07:35

Marlou:

Wat een spannende start van jullie reis, nu genieten maar van alle indrukken.