de allerlaatste ( denk ik ) - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Sintermeertencollege - WaarBenJij.nu de allerlaatste ( denk ik ) - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Sintermeertencollege - WaarBenJij.nu

de allerlaatste ( denk ik )

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Sintermeertencollege

22 Juli 2014 | Ghana, Cape Coast

Zo we zitten nu te wachten tot we kunnen instappen.

Vandaag hebben we Lotte afgezet in Accra. Zij werd daar opgehaald door 2 mensen van het reisbureau. Lotte vliegt dan naar haar familie die nu in Tamale zijn. Zij blijft nog ongeveer 10 dagen in Ghana.

Wij zijn gaan soppen in een heel modern shopping centrum in Accra. Vervolgens zijn we nog een uur naar een kleine markt gegaan om de laatste souvenirs te kopen. Volgens mij zijn de tassen nu voller dan op de heenweg.

Om 18 uur zijn we naar het vliegveld gegaan. Het inchecken en alle andere formaliteiten verliepen lekker soepel. We zitten nu in de hal bij gate 3 te wachten tot wij kunnen instappen.

Groetjes en tot morgenvroeg

Jos

• 22 Juli 2014 - 22:36

Joshua:

Hallo allemaal,

Een hele goede vlucht terug en tot morgenvroeg!

Greets,

Joshua, Ankie en Frank

• 22 Juli 2014 - 22:39

Ápril:

heyy lief zusje en allemaal,
    een hele goede vlucht en kom allemaal veilig thuis.
    KAN NIET WACHTE OM JE TE KNUFFELEN KEEN

xx

• 22 Juli 2014 - 22:52

Paul En Lia:

Hallo Allemaal.

Wat leuk dat jullie nog gezellig geshopt hebben en de tassen nog een beetje bijgevuld hebben
    nog even en dan gaan de voetjes los van de Afrikaanse bodem ,om morgen vroeg om 7.00 uur weer veilig op Nederlandse bodem te landen.
    Wij wensen jullie een goede en veilige vlucht.
    tot morgen. Heerlen.

Jillin lieverd tot gauw.xx.

• 22 Juli 2014 - 22:54

Eugene & Noelle:

Als jullie dit nog ontvangen ,een hele goede vlucht en een fijne treinreis en allemaal tot morgen.
    Femke tot morgenvroeg en een lekkere dikke knuffel van de pap en mam.

• 22 Juli 2014 - 23:04

Fer En Susanne:

Ha Pleunie en de rest van de groep,
    Frieten zijn besteld bij Friture Gebrook, dus je kunt thuis komen!
    Goede vlucht en een kus van ons.
    We hangen de vlag uit!!
    Pappie en mammie

• 22 Juli 2014 - 23:14

Carin & Louise:

Hallo allemaal,

Kijkend op de klok met Nederlandse tijd zien we dat de tijd van vertrek flink wegtikt. De site van Schiphol met aankomsttijden en die van vertrektijden uit Accra staan open en worden bij ons scherp in de gaten gehouden. Als jullie "lift off" hebben dan gaan wij slapen en zitten e morgenvroeg weer in alle vroegte te kijken of jullie er al zijn op Schiphol. Eenmaal in de trein naar Heerlen gaat het snel.....
    We wensen jullie een behouden en veilige terugvlucht, volgens ons is het nu boardingtime.............

Jillin, lekker slapen in het vliegtuig en in de trein............We zien je graag en kunnen niet wachten om je te knuffelen.

Veel liefs en tot morgenvroeg.

Carin & Louise

• 22 Juli 2014 - 23:17

Chantal:

Ik kan bijna niet meer wachten tot morgen 11:51 Uur.
    Fijne treinreis morgen en ik houd de blog in de smiezen!
    En mocht ik morgen niet de kans hebben om alle begeleiders persoonlijk te bedanken, dan toc alvast bij deze! Jullie zijn kanjers!
    Groetjes
    Chantal

• 22 Juli 2014 - 23:26

Audrey:

Lieve Lau en anderen,
    Wat leuk dat we tot op het laatste nog van jullie te horen!
    Een hele goede terugreis en tot over een paar uurtjes.
    Lau, veel liefs en een knuffel van ons; pap, mam, Mies en Loe xxx
    Ps: Bufkes doet morgen (denk ik) goede zaken :)

• 22 Juli 2014 - 23:32

John & Lean:

Hoi Belana en alle anderen,

Ook wij checken de blog de hele tijd en volgen ook de vlucht. Een hele goede reis en kom morgen allemaal veilig weer aan in Nederland.
    Nog een nachtje en dan zien we elkaar..., nog een paar uurtjes...!

Tot zo! xoxoxoxo

• 22 Juli 2014 - 23:39

Mark:

Hoi Pleun en de rest!

Ik wens jullie een fijne vlucht en hopelijk nog wat slaap
    Morgen is de dag waar ik zo na uit kijk!
    Tot over 12 uur!!
    Mark

• 22 Juli 2014 - 23:43

Debbie & Fred:

Hallo allemaal,

Fijn dat we nog even iets van jullie gehoord hebben, nu duurt het echt niet meer lang tot we elkaar allemaal weer zien! We kunnen ons voorstellen dat jullie nog graag langer in Ghana hadden willen blijven, maar o, wat zijn we blij als jullie weer lekker thuis zijn! Lieve Romée, tot morgen vroeg XXX en een goede vlucht!

• 23 Juli 2014 - 06:11

Sandra En Pascal:

Aan alle begeleiders; HARTSTIKKE BEDANKT VOOR DE GOEDE ZORGEN VOOR DE KINDEREN.

Pascal en Sandra van Graven

• 23 Juli 2014 - 07:03

Ouders Kenia:

Voor ons precies het zelfde ,dankjewel begeleiders voor jullie inzet en jullie enthousiasme en ik denk ook jullie opzwepende woorden in Ghana en dankjewel SMC voor deze voor onze kinderen fantastische ervaring , hier zullen ze nog hun hele leven van kunnen profiteren, en voor jullie allemaal!!!!!!!

WELKOM THUIS

• 23 Juli 2014 - 08:00

Petra, Axel En Ruben:

MEER DAN WELKOM THUIS ALLEMAAL.
    Wat ontzettend fijn om jullie straks te mogen verwelkomen op het treinstation in Heerlen.

Ook wij willen heel graag alle begeleiders, organisatoren, leerlingen en school van Harte Bedanken dat zij deze unieke en waardevolle reis naar Ghana mogelijk hebben gemaakt.
    Een ( levens- ) ervaring om nooit te vergeten. DANK.

Wij zien elkaar zo...... wij kijken er echt naar uit.
    Heel veel liefs ; Petra Axel en Ruben

• 23 Juli 2014 - 08:41

Carin & Louise:

Hallo allemaal,

Vandaag, 23 juli 2014....................de wekker is nog niet afgegaan maar het smsje met het bericht dat de Ghanagangers geland zijn, is al binnen. Blij dat ze weer met beide voeten op de grond staan.
    Wat een rare dag.....................voor ons een dag van blij weerzien met de Ghanagangers maar laten we ook even een moment denken aan hen die dit weerzien met hun eigen familie, vrienden en bekenden helaas niet meer konden meemaken.

Carin en Louise

• 23 Juli 2014 - 08:43

Pierre En Audrey :

Inderdaad... begeleiders, ook wij willen ons bij de andere ouders aansluiten en zeggen: heel hartelijk dank voor het begeleiden en voor het veilig terugbrengen van onze kinderen. Ook SMC hartelijk dank voor de mogelijkheid en de kans. Een ervaring en levenslessen die zij nooit zullen vergeten.
    Nogmaals onze hartelijke dank!!

• 23 Juli 2014 - 09:39

Paul En Lia :

WELKOM THUIS ALLEMAAL.,

BEGELEIDERS en iedereen die zich op welke manier dan ook heeft ingezet om deze GEWELDIGE REIS mogelijk te maken HARTELIJK DANK.

paul en lia .

jillin Bootz zit klaar.